Zakupy z Messtilo

Dziś wybrałem się na zakupy. Co kupiłem tym razem? Tym razem wybrałem dwie kontrastowe rzeczy- awangardę i klasykę. Klasyka- Nike Air Force One All White, idealnie pasujące do ubrań Roberta Kupisza, w szczególności do tych z najnowszej kolekcji. Buty te pasują do wielu stylizacji ze wzgl. na swą nietuzinkowość ukrytą w klasycznej barwie. Awangarda- Jeremy Scott x Adidas, każdy model jest bardziej awangardowy od drugiego, bogato zdobione, z niesamowitymi detalami jak np. skrzydła czy głowy misiów, ja jednak postawiłem na klasyczny street, brak detali, ale za to faktura nietypowa- metaliczna skóra węża- hit sezonu. Te buty za to polecam do luźnych streetowych stylizacji, a w szczególności na wieczór w klubie lub na jakieś after party :)
Dziękuję bardzo za pomoc całej obsłudze sklepu Worldbox ;)













Spodnie- Robert Kupisz
Skarpetki- Calzedonia 

A te i inne modele dostępne tu :)




Komentarze

Popularne posty