Home, sweet home :)

Dwa tygodnie minęły szybko, czas wracać do domu. Udało mi się odpocząć od męczącego zgiełku codzienności. Pełen sił do pracy od jutra do Was wracam i na początek mam niespodziankę, ale więcej o tym jutro :)
Jak było? Było cudownie, morze, plaża, atmosfera, ludzie, których poznałem mnóstwo. Dziękuję wszystkim za miło spędzony czas. Wyjazd uważam za bardzo udany. Odpuściłem sobie na dwa tygodnie moją modową pracę, ale nie do końca, codziennie studiowałem Elle, Harper's Bazaar, Vogue'a i inne, żeby wrócić do Was z ogromną dawką wiedzy. Nie mogłem też być obojętny na modę praktyczną, codziennie nowa stylizacja :)
Na dziś tyle, wracam do Was już od jutra, mam nadzieję, że czekaliście z niecierpliwością :)
Poniżej kilka stylizacji ( i nie tylko) znad morza, pozdrawiam- wypoczęty Messtilo ;)


















No.1 - T-shirt- Łukasz Jemioł BASIC 
Szorty- Philosophy by Mariusz Przybylski 
Pasek- Pierre Cardin 

No.2- T-shirt- Robert Kupisz
Spodnie- Robert Kupisz
Buty- Nike 

No.3- T-shirt- Łukasz Jemioł BASIC 
Spodnie- Pull&Bear
Espadryle- H&M

No.4- Polo- Ralph Lauren 
Szorty- Ralph Lauren 
Buty- Nike 


Komentarze

Popularne posty