My addiction

Są takie rzeczy bez których nie obędzie się Wasza szafa? Na pewno tak :)
Nie jestem wyjątkiem, również mam taką rzecz. Nic wyjątkowego, żadne luksusowe elementy, po prostu zwykłe t-shirty. Mam ich mnóstwo, jak tylko na rynku pojawi się nowy czy to nasz "ojczysty", zaprojektowany przez jednego z naszych projektantów, czy to z dyskontu od razu muszę go mieć, żaden modny t'shirt mi nie umknie. Ma ktoś z Was również taki nałóg? Jeśli tak to ten post jest dla Was. Dziś przegląd 10 najlepszych t-shirtów, jedne w cenie przystępnej drugie w trochę wygórowanej, ważne, że piękne. Oversize- mój ulubiony krój, nienawidzę taliowanych bluzek przylegających do ciała, uwielbiam czuć się komfortowo i luźno w tym co noszę. Nie wiem dlaczego, ale zazwyczaj wybieram t-shirty unisex, ogólnie wiele moich ubrań takich jest. Może to przypadek, a może coś w tym jest :D











1. Local heroes
2. Kenzo
3. Robert Kupisz
4. River Island
5. ZARA
6. dzky. via SHWRM
7. Staff by Maff
8. Just Cavalli via KaDeWe
9. Romwe
10. Aloha From Deer



Komentarze

Popularne posty