Days with Messtilo

Wakacje- upragniony czas odpoczynku od szarej męczącej codzienności. Jak wakacje spędza Messtilo? A tak :)
Moje wakacje nie mogą się obejść bez modowej lektury, najnowsze Elle czytane przy wyśmienitej kawie w jednej z łódzkich galerii to jeden z typowych wakacyjnych motywów :)


A co w sierpniowym Elle? Zacznijmy od okładki, a na niej Maria Loks w kreacji Louis Vuitton- modelka z charakterem. W środku jak zawsze bogactwo intrygujących elementów. Trendy, uroda, lifestyle i coś na lato- jak schudnąć z trenerem. Moim zdaniem najciekawszym i wyjątkowym elementem Elle nr 239 jest artykuł odkrywający najpilniej strzeżone tajemnice Maisona Martina Margieli- najbardziej tajemniczego projektanta świata. Zachęcam do przeczytania ;)

Co dalej? Dalej testowanie łódzkich restauracji, na ten dzień wybrałem Belgijskie Frytki:



Byliście? Próbowaliście? Jeśli nie to nie czekajcie ani chwili, idźcie i spróbujcie :)

Zdecydowanie najlepszy był piątek- warszawski dzień! :)

We wtorek wyjazd nad morze, łódzkie centra handlowe niestety nie sprostują moim oczekiwaniom, więc postanowiłem jechać do mojego ulubionego polskiego miasta- Warszawy.  Niektórzy jeżdżą zwiedzać, inni przejazdem na lotnisko, a jeszcze inni tylko po zakupy, ja należę do tych ostatnich. Polskie centrum mody ekskluzywnej i tej prostej to właśnie Warszawa. Złote Tarasy, Plac Trzech Krzyży, Wiejska, Wilcza, Mokotowska - odwiedziliście? Myślę, że tak, jeśli nie to przy najbliższym wyjeździe do Warszawy sprawdźcie kolekcje warszawskich butików. Polecam jechać teraz, możecie znaleźć wiele perełek w niższej cenie z powodu wakacyjnych wyprzedaży. 







Koszula- Robert Kupisz
T-shirt- Robert Kupisz

Wybieracie się nad morze? Sprawdźcie ofertę Polo by Ralph Lauren, must have letniego sezonu- koszulka polo, których Lauren ofiaruje mnóstwo. Ja oczywiście musiałem ją mieć, a co jeszcze kupiłem? A to: 






Koszulka polo - Polo by Ralph Lauren via Plac Trzech Krzyży 
Kąpielówki- Polo by Ralph Lauren via Plac Trzech Krzyży 
Szorty- philosophy by Mariusz Przybylski 

Zastanawiacie się co zabrać ze sobą na wakacje, żeby się nie nudzić? Ja wybrałem dwie pozycje książkowe. Jedną związaną z modą, drugą zaś napisaną przez najsłynniejszą polską blogerkę modową Michała Witkowskiego- kryminał. Jeśli poprzecie mój wybór na pewno nie będziecie się nudzić ;) 











Komentarze

  1. Ciekawy post :) widzę bardzo udane zakupy ;) udanego wypoczynku nad morzem :)

    xoxo,
    Anna

    annsthing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty