Cara Delevingne for TOPSHOP

Egzaminy za mną, działalność polityczna w tle, jednak oczywiście na czołowej pozycji znajduje się blog, czyli przede wszystkim Wy - wierni czytelnicy. W końcu mogę usiąść i w skupieniu napisać sensownego posta. A co w najbliższych dniach? Oczywiście podsumowująca relacja z XII FWP - pełna bulwersu i wulgaryzmów, dlatego zapraszam na nią już teraz. Prócz tego fotorelacja z tego wydarzenia, a w szczególności zdjęcia przybyłych gości oraz moje wywiady i sesje. Zapraszam. :)

A dziś pora na kampanię TOPSHOP-u, a dokładnie TOPSHOP x Zalando. Kiedy oglądałem ją pierwszy raz jeszcze przed pojawieniem się jej w telewizji odczułem pewny niesmak. W pewnym momencie Cara i jej klaskanie połączone z "nana" przyprawia o dreszcze. Strasznie podkreślone brwi czynią ją trochę brzydką, przez co jeszcze bardziej straszną. Nie wiem czy Wy też mieliście takie odczucia, ale ja zacząłem się bać. Podoba Wam się jej uroda, czy raczej przyprawia o dreszcze? Może brzmi to śmiesznie, jednak dopracowana ta kampania do końca nie jest. Tak czy tak jest to jedna z moich ulubionych modelek. Abstrahując od tego wszystkiego jednak możemy dostrzec naprawdę fajne elementy. Same stylizacje, nie tylko te w telewizyjnej wersji, ale także w foto to gratka dla miłośników mody za niedużą cenę. Dlatego ja pomimo wszystko uważam, że kampania jest świetna. Ukazanie najnowszych trendów, ale także tych nieśmiertelnych w wersji "cheap deluxe" to wielki plus i zaleta tego wszystkiego. Ja się bardzo cieszę, że od teraz TOPSHOP jest dostępny na Zalando, więcej możliwości zakupów, większa dostępność - super. Zobaczcie sami, jeśli wcześniej tego nie zrobiliście.

















Foto: Yu Tsai

A specjalnie dla Was stylizacje z kampanii TOPSHOP w wydaniu Messtilo :)








Spodnium - TOPSHOP
Buty - Adidas
Torebka - Mohito
Okulary - Brylove









Kamizela - TOPSHOP
Bluzka - Tom Tailor Denim via Zalando
Szorty - TOPSHOP
Buty - ZARA

Mam nadzieję, że chociaż jedna z moich propozycji przypadnie Wam do gustu. Jeśli macie jakieś uwagi, czy pytanie, wysyłajcie wszystko na meila. Wysyłajcie też swoje stylizacje, a najlepsze opublikuję na blogu!






Komentarze

Popularne posty