Claudia Danna & Nuno Gama

Na początku coś o Niej. Włoska projektantka mody reprezentująca ezoteryczną awangardę. Wyjątkowe formy i nadruki połączone z wykorzystanym tworzywem tworzą ciekawą kolekcję. Ja jestem zdecydowanie na tak, moja ulubiona kolekcja dnia dzisiejszego. :)














I ostatni już pokaz dzisiejszego wieczora, Nuno Gama- portugalski projektant gwiazd szyjący….mundury. Jego kolekcja mi niestety do gustu nie przypadła, nawiązywanie do marynarki wojennej jest dla mnie trochę zbyt poważne, a śmieszny sposób przedstawienie nie przemawia do mnie w 100%. Jednak znalazłem dwie rzeczy- szmaragdowy garnitur z haftem oraz garnitur w dużą multikolorową kratę. A Wam się podoba? :) 










Na dziś to wszystko, a kolejna relacja już jutro. A przed nami: 

16:00 – NANKO
17:00 – BAJER OLA-BOLA
18:00 – RANITA SOBAŃSKA FOR 4F
19:00 – ODIO I JAKUB PIECZARKOWSKI
20:00 – MALGRAU
21:00 – NATASHA PAVLUCHENKO
22:00 – ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC

Zdecydowanie 22:00 to faworyt całego XI FWP. :) 




Komentarze

Popularne posty