Berlin Premium

Powrót po długiej przerwie. Niestety obowiązki niekoniecznie pozwalają na systematyczne umieszczanie postów, ale tym razem przygotowałem coś bardzo wyjątkowego i teraz postaram się jk najczęściej zaspokajać moich czytelników.
Z największą przyjemnością skorzystałem z zaproszenia Agencji Silver Moon i udałem się na modową eskapadę do naszych zachodnich sąsiadów. Spędzenie dnia w berlińskich showroomach było ciekawym przeżyciem. Nie byłbym sobą gdybym nie wykorzystał okazji i nie przedłużył wyjazdu, ale to wyczytacie już ze zdjęć. Najważniejsze jednak były atrakcje z zakresu fashion.
Moda etyczna i ekologiczna - to poszło na pierwszy ogień. Następnie Panorama Berlin i na koniec Berlin Premium. Dziś jedynie poznacie ogólny zarys podróży. W następnych postach opowiem Wam o markach, które przyciągnęły moją uwagę, a kilka takich się znalazło.
Zachęcam więc do oglądania zdjęć, a także do śledzenia bloga i wypatrywania informacji o interesujących brandach. Ze swej strony polecam także Berlin, nie tylko jako miasto, ale przede wszystkim jako skupisko ciekawych talentów modowych. Jeśli będziecie mieli sposobność odwiedzić Berlin Fashion Week, czy tak jak ja berlińskie showroomy skorzystajcie z tego, a na pewno nie będziecie żałować.


























































Komentarze

Popularne posty