Ikony stylu- Polska

Na początku chciałbym przeprosić za tak długą nieoczekiwaną nieobecność. Wynikła ona z powodu mojego ciągłego zabiegania i wielu innych ważnych spraw. Obiecuję, że już teraz jestem z Wami na dobre i z normalną częstotliwością będę dodawał posty.
Pewnie zastanawiacie się kto mnie inspiruje w modzie, kto powinien być w ogóle nazwany ikoną stylu w naszym kraju, dziś Wam wszystko dokładnie przedstawię i wyjaśnię. :)
W każdym miejscu świata znajdziemy osoby, które swoim stylem mogłyby inspirować każdego szarego Polaka. Nie mam na myśli tylko osób z pierwszych stron gazet, wielu hipsterów przemyka między polskimi ulicami i nawet ich nie zauważamy, a oni z wielkimi staraniami pokazują nam, że własny styl to podstawa, w końcu "Moda przemija styl pozostaje". Autorka tego cytatu najlepsza jak dotąd projektantka Coco Chanel, wiedziała co to znaczy być hipsterem. Wprowadzone przez Nią innowacje w damskiej modzie zaważyły na poziomie światowej mody XX i XXIw. Ale nie o tym będziemy dziś mówić. Dzisiaj zajmiemy się osobami z pierwszych stron gazet, żebyśmy daleko nie musieli szukać tych co swój styl dawno odszukali. Każdy z nas szukających swojego stylu poszukuje inspiracji, kogoś kogo styl najbardziej "pasuje" jego wymaganiom. Wielkim, największym błędem jest kopiowanie, pełnia "stylowych" plagiatów jak dla mnie jest to istny modowy koszmar. Człowiek ma swój własny w styl, a inspiracja ma go wspierać, a nie podawać mu na talerzu kreacje i looki na określone okazje. Na okładce Pani X miała marynarkę Chanel i spodnie H&M- typowy Polak kupi podrobione obydwie rzeczy i jak gdyby nigdy nic wyjdzie na ulicę w stylizacji, a'la Pani X. Drugi typ Polaka to bogatsi plagiatorzy, których stać na dokładne skopiowanie stylizacji, oba typy dla mnie nie powinny istnieć w modzie. W modzie powinien pozostać typ trzeci- marynarka Chanel- styl boho, spodnie H&M- luźna wygoda połączona z pazurem- super, idę do sklepu, kupuję coś boho i coś delikatnego, bo wiem, że to jest teraz na topie, a jeśli nie pasują mi spodnie to kupuję spódnicę i zestawiam ją z marynarką. Mam autorytet, ale mam własny styl i to cenię w ludziach. Pamiętajcie moi drodzy, plagiat to najgorsza rzecz jaką można zrobić, trzymajcie się trzeciego typu modowego człowieka. ;)

Kto inspiruje Messtilo i powinien inspirować innych wg. Niego? Już Wam mówię. Jak dla mnie wiele osób w polskim show-biznesie jest godnych uwagi, wielu szarych, a raczej kolorowych hipsterów zasługuje na zatrzymanie i zawieszenia oka, ja jednak wybrałem tych, którzy zawsze wyglądają pięknie i faux pas się im nie zdarzają. Oto oni:

1. Tomasz Jacyków:

Odkąd interesuję się modową sztuką stylu to On mnie inspirował i jak sądzę inspirować będzie. Najlepszy polski stylista, czołowy krytyk mody, jeden z najlepiej ubranych ludzi w kraju, projektant z "wyrobionym detalem"- to słowa doskonale opisujące Tomka jako stylistą, a Tomek jako człowiek? Moim zdaniem wyrozumiały, ale i stanowczy, ostry i szczery- takich ludzi lubię najbardziej, asertywność ponad wszystko. :)





Foto: Tomasz Jacyków-oficjalny fanpage


2. Robert Kupisz:

Dawniej tancerz, stylista fryzur, teraz czołowy polski projektant i najlepiej ubrany mężczyzna zeszłego roku. Robert inspiruje nie tylko stylem, ale i talentem, nie tylko doświadczeniem, ale i zapałem. To On uczy mnie jak się nie poddawać i walczyć o siebie i innych, uczy mnie także jak się ubrać w deszczowy dzień :P Dlatego znalazł się na tej liście- pomocny Kupisz zawsze do usług :)






Foto: Robert Kupisz/fb 


3. Joanna Horodyńska:

Modelka, stylistka, krytyczka mody. Wyznacznikiem Jej stylu jest przede wszystkim oryginalność i wyjątkowość, żadna stylizacja nie może nam umknąć, bo każda kolejna jest co raz bardziej wyjątkowa i nietypowa. Inspirować może nie tylko kobiety, ale także i mężczyzn, pokazując im, że własny styl, eksperymenty modowe i bycie hipsterem wcale nie gryzie, a wręcz przeciwnie- uszczęśliwia. :)





Foto: Joanna Horodyńska/fb

4. Kasia Sokołowska:

Reżyser i choreograf pokazów mody współpracująca z najpoważniejszymi nazwiskami w polskiej modzie. Jej pokazy powodują iż kolekcja projektanta zostaje odebrana pozytywniej, z większym entuzjazmem. Stylizacje Kasi na każdym pokazie, na ulicy, na galach są oszałamiające bo pokazują Paniom i Panom, ze elegancja jest wygodna na co dzień. :)






Foto: Kasia Sokołowska/fb; http://jastrzabpost.pl;lula.pl


A Wam kto najbardziej imponuje? Macie swój autorytet? Chwalcie się, chętnie się dowiem. :)

Komentarze

Popularne posty